Dne 21.12. 2008 kolem půl jedné v noci se stala silnice 1/3 pěkným vrakovištěm. Za obcí Miličín se stala dopravní nehoda dodávkového vozu, který skončil mimo vozovku. Řidič byl ošetřen ZZS a ponechán na místě události. U této nehody zasahovala jednotka JSDH Votice s CAS K 25 Liaz. Provedla protipožární opatření a nasvícení místa události. Po vyšetření nehody dopravní policií přejížděla před obec Miličín, kde stala hromadná dopravní nehoda pěti automobilů. U této nehody zasahovala jednotka HZS ze stanice Benešov z vozem CAS 24 Mercedes Atego. Jednalo se o dopravní nehodu dvou nákladních a třech osobních automobilů. Při této nehodě došlo k jednomu lehčímu zranění. Jednotka provedla protipožární opatření, nasvícení místa nehody a úklid vozovky. Jedno osobní vozidlo muselo být vyřezáno motorovou pilou z lesního porostu, aby mohlo být naloženou na odtahovou službu. Několik lehčích nehod jednotky míjely cestou k těmto dvěma vážnějším událostem. Byly to nehody bez potřeby zásahu hasičů.
Dne 21.12.2008 v 0:17 byla vyslána jednotka JSDH Votice na dopravní nehodu osobního automobilu na střeše na silnici 1/3 za obcí Miličín. Jednotka vyjela s technikou RZA 1 Tatra 613.4 a s CAS K 25 Liaz. RZA však na místo události nedojela. Na zledovatělém povrchu a bezohledností jednoho z dojížděných řidičů a jeho nepochopitelného manévru měla dopravní nehodu. Další podrobnosti nelze bohužel publikovat, protože dopravní nehoda je v dalším šetření policie ČR, z důvodu ujetí jednoho z účastníků nehody z místa události. Toto chování českých řidičů na silnici je opravdu alarmující a velice smutné. Osádce RZA se téměř nic nestalo ( kromě pár naraženin ) a to jen z důvodu perfektního uchycení všech nástrojů vně kabiny.Dnes jsme rádi, že se strávilo mnoho času na těchto úpravách vozu, protože náraz byl dosti silný a jediné co se uvolnilo byla nádrž na vodu, která je zachycená na háčcích a vlivem nadskočení automobilu se z nich vyvlékla. Před pohybem dopředu ji však zadržela helma řidiče, kterou jsi všichni strojníci ukládají při jízdě k zásahu mezi Wapa a nádrž. Nebýt helma na tomto místě, stejně by nádrž neměla šanci se na osádku vozu dostat. Dalším bezpečnostním prvkem je síť, která odděluje přední a zadní část kabiny vozu. Ač to z fotek není tak zřejmé, ve střeše tatry je lavor, což nevěstí nic dobrého.Také je důležité se zmínit o stavu vozovky. V době nehody RZA se na úseku dlouhém zhruba pěti kilometrů staly další čtyři nehody.Což opět ukazuje na dokonalou připravenost našich silničářů. Ovšem to nelze brát jako polehčující okolnost. Závěrem jen to, jsme rádi,že kluci vyvázli z nehody bez větší újmy na zdraví.